ריהוט חשוב בחדר השינה

 

מהי חשיבות של הריהוט בחדר השינה שלנו והאם העיצוב מתחיל ונגמר שם? כיצד נוכל ליצור פינה חמה ונעימה בחדר השינה שלנו באופן שלא יפגע במטרה ובכיס והאם ישנן דרכים קלות לעשות זאת? חשוב מאוד להבין כי הריהוט לכאורה, החשוב ביותר בחדר השינה שלנו או אם נדייק ונאמר הפריט החשוב ביותר שיש להציב בחדר השינה הוא דווקא האווירה, אבל איך יוצרים את אותה אווירה באמצעות עצמים דוממים והאם קיימת דרך להפיח בחדר השינה דרך אותם חפצים חסרי חיים?

 
מעבר לחשיבות, יש לשים דגש על המהות ועל התוצר שאנחנו מעוניינים, ולא פחות חשוב מכך, מסוגלים לקבל או להפיק מחדר השינה שלנו, לאחר שהבנו את המטרה הכללית אפשר לגשת לעבודה ביתר פרטנות. הרבה לפני שבחרנו את הצבע של שידת הטואלט חשוב מאוד להקפיד על הפריטים שזנחנו אבל יכולים לשמש עבורנו כלי של ממש לא רק כמענה לצורך העיצוב אלא גם לצרכים היומיומיים שיגרמו לחדר שלנו להיראות אסתטי יותר ועמוס פחות. למשל, הרבה שוכחים את המזרון עליו אנו ישנים בכל לילה ונוטים להשקיע יותר על עיצוב החדר עצמו מבלי להתייחס על איכות השינה. כאשר אנחנו מעצבים חדר שינה יש להתחשב בעובדה האם אנו רוצים מיטה בנויה או בעצם יחידת מיטה נפרדת כאשר המזרן הוא רק חלק ממנה. כאשר בוחרים במיטה נפרדת יש יותר אפשרויות עיצוב מיוחדות וכמובן איכות המזרונים גבוהה יותר.

 

פתרונות אחסון – הפרט החשוב ביותר בחדר

ארגז אחסון חפצים עם עיצוב או אפילו בד מעניין יכול להיות פתרון מרענן כריהוט פחות בנאלי בחדר ויחד עם זאת, יעניק עוד צביון נעים לאווירה ולנראות החדר. ארגז אחסון שכזה ניתן לרכוש באופן נפרד ולהעניק עוד נגיעה עיצובית שתוסיף גם למראה, גם לנוחות וגם לארגון החפצים הנדרשים בנגישות מיידית, כמו מצעים, כרים, שמיכות וכיוצא באלה.

פתרונות אחסון לא חייבים להיות מגושמים וחסרי חן. תוכלו למצוא ארגז ולעטר אותו בטאפט או לצבוע אותו בצבע מיוחד או צבע נצנצים או אפילו בבד מיוחד כדי ליצור אווירה של ביתיות וחום.

 

עצבו זאת במדפים – הדרך הקלה והיעילה ביותר לעצב את החדר

מדפים מביאים אלינו את הפתרון הטוב ביותר בתחום עיצוב וייעול חדר השינה. תליית מדפים בהשראה כפרית או דווקא בהשראה מודרנית בגדלים וחיתוכים שונים, יכולה לתת עוד גוון לחדר גם במסגרת צבע המדף וגם במסגרת עיצוב החפצים שעל המדפים. מנורה קטנה, נרות ריחניים תמונה במסגרת יפה ו/או ספרים, הם רק חלק מהפריטים שיכולים ליצור מראה מחודש בחדר ולתת מענה נוסף של אחסון אסתטי ובלתי דחוס.
ריהוט פנאי – מה זה ואיך תשלבו את זה נכון?

ריהוט הפנאי הוא ריהוט רשות שפשוט כיף להיזרק עליו עם בגדים כאשר אנחנו לא מעוניינים לשכב על המיטה הנקייה בבגדים שליוו אותנו במהלך כל היום. פוף גדול ואלסטי, כיסא נדנדה, פינת קפה נוסטלגית וצנועה בגודל מוקטן ניתנים לאיתור בחנויות למציאות ויעניקו חן מיוחד וקסום לחדר שלכם ולכם נוחות ואווירה מהנה יותר בחדר השינה.

 

 

 

 

לפרטים נוספים צרו קשר